loading...
ای اف دانلودها|شیوه جدید دانلود
admin بازدید : 110 شنبه 12 مرداد 1392 نظرات (0)

 

Google-Chrome

Google Chrome 29.0.1521.3 Dev گوگل کروم یک نرم افزار مرورگر اینترنت متن‌باز است که توسط شرکت گوگل عرضه شد , از قابلیت های مهم این مرورگر قدرتمند , سبک بودن آن هست . این مرورگر از امکان جدیدی که در IE 9 قرار گرفته استفاده می کند در واقع به کاربر این امکان را می دهد که به صورت ناشناس در اینترنت به گشت و گذار بپردازد بدون آنکه هیچ اثری از خود در وب سایت ها به جای بگذارد. همچنین امنیت در گوگل کروم بسیار بالاست به طور خلاصه میتوان گفت که در این مرورگر از نوعی تکنولوژی جدید به نام جعبه شنی استفاده شده که به هنگامی که یک هکر قصد نفوذ به سیستم و هک مرورگر را دارد با این جعبه شنی رو به رو میشود و در ابتدا می بایست این جعبه را دور بزند. از دیگر ویژگی های این مرورگر میتوان به داشتن امنیت بسیار بالا ، باز کردن چندین سایت به صورت همزمان در یک صفحه Tab Browsing ، پشتیبانی از پلاگین های مختلف ، امکان بلوک کردن پنجره های تبلیغاتی مزاحم Pop-up Blocker ، دانلود بسیار سریع از سایت ها ، امکان جستجو در موتورهای جستجوگر معروف ، محیط گرافیکی بسیار زیبا و … اشاره نمود.        منبع: ای اف دانلود

admin بازدید : 146 شنبه 12 مرداد 1392 نظرات (0)
Opera-15.0-Build-1147.138-Final

Opera اپرا سریع ترین مرورگر اینترنت روی زمین! این مرورگر با سرعت باور نکردنی صفحات اینترنت را برای شما بار گذاری میکند. اساس کار اپرا به این صورت است که اول متن سایت بارگذاری میشود و سپس بتدریج عکس ها بارگذاری میشوند، به علاوه اینکه عکس ها اول به صورت کامل با کیفیت کم نمایان میشوند و رفته رفته بر کیفیت عکس افزوده میشود.                  منبع : ای اف دانلود

  دانلود و توضیحات در ادامه مطلب

 
admin بازدید : 83 شنبه 12 مرداد 1392 نظرات (0)
deadly-race

Deadly Race یک بازی بسیار

جان انگیز در سبک ورزشی در عین حال اکشن است که با حجمی بسیار مناسب و گرافیک بسیار بالا ساخته شده است. در این بازی شما می بایست با اتومبیلی که در ابتدا در اختیار دارید به مسابقه و مبارزه با حریفانتان بپردازید. در این مبارزه شما می توانید از سلاح های قوی و انواع موشک ها که بر روی ماشینتان نصب شده برای نابودی دیگران و رسیدن به خط پایان استفاده کنید. حتی برای بدست آوردن پیروزی ممکن حریف را کلا از مسابقه محو و نابود و از رده خارج کنید. هم چنین این بازی قابل اجرا بر روی تمامی ویندوز ها از جمله ۷ می باشد.

 برای دانلود به ادامه مطلب بروید

حجم:45مگابایت                                                                                       منبع ای اف دانلود

admin بازدید : 94 جمعه 11 مرداد 1392 نظرات (0)

همانطور که می دانید فتوشاپ یکی از بهترین و میشه گفت اولین برنامه ها برای طراحی  گرافیکی محسوب می شود ، کار با این نرم افزار و انجام فوت و فن های آن نیاز به آموزش دارد و حتما برای خبره شدن در این برنامه باید کار آموزشی زیاد انجام داد.

یکی از بهترین آموزش های فتوشاپ ، که میشه با اون تمرین های خوبی رو یاد گرفت ، آموزش فتوشاپ بصورت کاربردی نوشته پوریا شریف هستش که در پست های پیشین اولین و دومین جلد اون رو تقدیم شما عزیزان کردیم هم اکنون آخرین جلد یعنی جلد سوم از این آموزش جامع و کامل آماده شده است. این آموزش با فرمت PDF و در هشت جلسه می باشد که می توانید آن را با لینک مستقیم از سایت دریافت نمایید.

منبع و رمز فایل: www.downloadneshan.com 

۵٫۱۹ مگابایت

admin بازدید : 102 جمعه 11 مرداد 1392 نظرات (0)

 

 همانطور که می دانید ، برخی مواقع در زمان عکس برداری ، چشم ها در عکس قرمز می شوند و باعث می شود عکس شما خوب از کار در نیاید. ممکن است شما عکس های زیادی هم داشته باشید که این گونه باشند و بخواهید آنها را درست نمایید. در این مطلب آموزشی ویدیویی در حدود ۲ دقیقه به زبان فارسی برای شما عزیزان آماده کرده ایم که به شما آموزش می دهد چطور و چگونه در کمترین زمان ممکن قرمزی چشم را از بین ببرید ، به گونه ای که عکس کاملا معمولی و بدون هیچ دست کاری ای دیده شود. این آموزش با فرمت MP4 و کیفیت عالی می باشد که توسط حمیدرضا کاظمی ساخته شده است. شما هم اکنون و در ادامه می توانید این آموزش را با لینک مستقیم از سایت دریافت نمایید.

منبع و رمز فایل:www.downloadneshan.com

حجم ۵٫۵۴ مگابایت

admin بازدید : 540 جمعه 11 مرداد 1392 نظرات (0)

Adobe CS5 ME Activator v2.1

در این مطلب کرک معتبر  Adobe CS5 ME Activator v2.1 را برای ورژن جدید محصولات شرکت ادوب سخه ME یا همان خاورمیانه جهت استفاده شما عزیزان آماده کرده ایم. توسط این کرک می توانید کلیه محصولات این شرکت از جمله برنامه معروف فتوشاپ در دو نسخه ۳۲ بیتی و ۶۴ بیتی را به راحتی کرک نموده و از امکانات آنها استفاده نماید. این کرک ۱۰۰% تست شده و به راحتی جواب می دهد. شما هم اکنون و در ادامه می توانید این کرک را با لینک مستقیم از سایتدریافت نمایید.                                                            منبع:www.downloadneshan.com

دانلود در ادامه مطلب

admin بازدید : 96 جمعه 11 مرداد 1392 نظرات (0)

یک پازل شگفت انگیز برای سیستم عامل آندروید! یک تمساح نوزاد راه خود را گم کرده است و بنابراین او بسیار گرسنه میباشد. هدف شما در این بازی این است که مانع ها را از سر راه بردارید و آن ها را تمیز کنید. این بازی بیش از ۳۶ مرحله دارد که بسیار زیبا میباشد. اکنون میتوانید این بازی را از وبسایت دانلودنشان دانلود کنید.

ویژگی ها:                            منبع: سایت بزرگ دانلود نشان

فیزیک واقعی                                                         دانلود در ادامه مطلب

موفقیت کامل در بازی

گرافیک خوب

admin بازدید : 101 جمعه 11 مرداد 1392 نظرات (0)

نسخه جدید بازی های نینجا برای آندروید در دسترس است! این بازی یکی از بهترین بازی اکشن آندروید میباشد که توصیه میکنیم آن را حتما دانلود کنید. قدرت DART که به مدت هزاران سال مسدود شده بود اکنون توسط پادشاه شیاطین آزاد شده است و قصد دارد تمام جهان را نابود کند. شما در این بازی باید جلوی این شیطان را بگیرید. اکنون میتوانید این بازی را از وبسایت دانلودنشان دانلود کنید.

ویژگی ها:                     منبع:www.downloadneshan.com                         حجم ۹٫۷ مگابایت

گیم پلی پیشفرته

دارا بودن سلاح های آنلاک                                                       

فعال کردن گزینه HighSpeed!

تست شده بر روی گوشی های Samsung Galaxy S2 و HTC Sensation

admin بازدید : 102 جمعه 11 مرداد 1392 نظرات (0)

در این بازی شما به عنوان یک جنگجو عمل میکنید. باید با به دست گرفتن تفنگ تمامی زامبی ها را نبود کنید. این بازی دارای کیفیت بالاییی میباشد. این بازی دارای یکپارچگی کامل میباشد. شما باید تمامی زامبی ها را نابود کنید یکی از ویژگی های اصلی این بازی قابلیت پرش با قدرت بسیار بالا میباشد. شهر با زامبی ها آلوده شده است و شما باید آن ها را نابود سازید. از ویژگی های اصلی این بازی میتوان به دارا بودن بیش از ۷ نوع سلاح و بیش از ۴۵ مرحله جذاب و قابلیت باز کردن قفل اشاره کرد. اکنون میتوانید این بازی را از وبسایت دانلودنشان دانلود کنید.

منبع:www.downloadneshan.com

دانلود در ادامه مطلب

تعداد صفحات : 12

درباره ما
شروع به کار مرکز دانلود برنامه بازی نرم افزار و...
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نظر کلی شما از افغانیان دانلودها؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 118
  • کل نظرات : 8
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 772
  • آی پی امروز : 18
  • آی پی دیروز : 49
  • بازدید امروز : 21
  • باردید دیروز : 56
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 84
  • بازدید ماه : 96
  • بازدید سال : 906
  • بازدید کلی : 48,435
  • کدهای اختصاصی
    افغانیان دانلودها

    پیج رنک

    مترجم سایت