loading...
ای اف دانلودها|شیوه جدید دانلود
admin بازدید : 112 جمعه 04 مرداد 1392 نظرات (0)

 قدرتمندترين نرم افزار عكس برداري از مونيتور

 

 

 

 

ضبط و عكس برداري از صفحه ي مونيتور يكي از اركان بسيار مفيد در ساخت آموزش هاي الكترونيك مخصوصا آموزش هاي مرتبط با نرم فزارهاي كاربرديست.  در اين روش كاربر به از نزديك با محيط كار آشنا مي شود و همزمان هم به صورت عملي و هم تئوري آموزش ديده مي شود . حال وجود يك نرم افزار قدرتمند در اين زمينه كارايي شما را در ساخت هرچه بهتر آموزش الكترونيك كمك خواهد كرد

SnagIt محصول قدرتمند شركت ‏TechSmith نام محبوب ترين و معروف ترين نرم افزار در زمينه ي عكس برداري از صحنه ي مونيتور و انجام كارهاي و ويرايش هاي مربوطه است  . اين نرم افزار به آساني با ابزارهاي متنوع و مفيد خود به شما امكان ضبط هر نوع تصويري را از محيط مونيتور شما همراه با تمامي نشانه ها و هرچه كه به چشم مي بينيد را به طرق مختلف به صورت يك فيلم با كيفيت ذخيره و در صورت نياز شما به زيبايي هر چه تمام تر ويرايش مي كند . توانايي قدرتمند در به اشتراك گذاردن فيلم هاي ساخته شده از ديگر ويژگي هاي خوب اين محصول است . آخرين نسخه ي ارائه شده ي نرم افزا توسط سايت سازنده نسخه ي 8.10 مي باشد كه در ادامه با توانايي هاي مختلف آن بيشتر آشنا مي شويم :

به اشتراك گذاري آسان از طريق ايميل : به آساني در هنگام كار با محيط هر نرم افزاري كه باشيد, SnagIt قادر به عكس برداري از صفحه و زمان مورد نظر شما همراه با ويرايش آن است و بلافاصله تنها با يك عمليات ساده Drag&Drop قادر به اضافه كردن اين تصوير به متن ايميل خود خواهيد بود .

دادن خلاقيت هاي فايل فلش به تصوير گرفته شده ي شما : ويراستار اين نرم افزار قادر به انجام ويرايش ها, دادن افكت ها, اضافه كردن ويديوو يا ايجاد اسلايد شو هاي متفاوت در تصاوير است و مي تواند آنها به صورت فايل SWF فلش ذخيره كند!

ضبط تصاوير مونيتور همراه با تمامي جزييات : نرم افزار قادر به ضبط تمامي جزييات, عنوان ها, نشانه ي موس و هر آن چه با چشم در صفحه ي مونيتور مبينيد است .

و ......

TechSmith SnagIt را مي توانيد از اينجا :

 

 

                    دانلود كنيد نسخه ي 8.10 را با حجم حدود 13.2 مگابايت

admin بازدید : 82 جمعه 04 مرداد 1392 نظرات (0)

دانلود نرم افزار کاهش حجم تصاویر

 


JPEG_Imager_v2.5.0.304_[www.MihanDownload.com].jpgمعمولآ عکس هایی که با دوربین های دیجیتالی جدید گرفته میشوند دارای حجم بسیار زیادی هستند. امروز در سایت تکنوسرعت نرم افزاری را برایتان آماده کرده ایم که میتواند حجم اینگونه عکس ها را بدون افت کیفیت کاهش دهد. نرم افزار JPEG Imager مخصوص کم کردن حجم عکس بدون تغییر در کیفیت آن ساخته شده است. شما با کمک این نرم افزار به آسانی میتوانید حجم عکسهایی را که با دوربین های دیجیتالی و یا با گوشی موبایل خود گرفته اید را تا حد بسیا بالایی کاهش دهید که این کاهش حجم هیچ تغییری در کیفیت عکس شما ایجاد نخواهد کرد. همچنین داشتن ابزارهای مدیریت ، ویرایش ، افکت گذاری ، نمایش ، تغییر رنگ عکس و ... علاوه بر فشرده سازی، از دیگر امکانات و قابلیت های این نرم افزار می باشد.
توضیحات کامل تر و ویژگیهای نرم افزار در ادامه مطلب موجود است ...

 


برخی از ویژگیهای این نرم افزار:
- کاهش حجم عکس ها بدون افت کیفیت.
- داشتن ابزارهای ویرایش و مدیرت عکس.
- پشتبانی از فرمت های گرافیکی JPG, PNG و GIF.
- امکان تغییر سایز عکس بدون افت کیفیت.
- سازگار با ويندوز هاي مختلف.
- و ...

آموزش رجیستر نرم افزار با استفاده از Patch:

اتصال خود را از اینترنت قطع نموده و اقدام به نصب نرم افزار نمایید. در مرحله ی آخر از نصب نرم افزار با برداشتن تیک مربوط به اجرای برنامه مانع اجرای آن شوید. در صورتی که برنامه به صورت خودکار اجرا شد با زدن دگمه Close از آن خارج شوید. برخی از نرم افزارها با خروج از محیط آنها بسته نمی شوند بلکه آیکون آنها در نوار Taskbar و در کنار ساعت ویندوز قرار می گیرد با کلیک راست بر روی آیکون برنامه و انتخاب گزینه ی Exit یا Quit آنرا ببندید. پس از مطمئن شدن از بسته بودن نرم افزار وارد پوشه ی Patch از فایل دانلود شده و فایل موجود در آنرا در محل نصب نرم افزار کپی کنید. پس از کپی با کلیک بر روی فایل مزبور اقدام به اجرای آن نمایید. در صفحه ی باز شده بر روی گزینه Patch کلیک کنید. نرم افزار مورد نظر به طور کامل از محدودیت خارج شد.



برای دانلود کلیک کنید
admin بازدید : 88 جمعه 04 مرداد 1392 نظرات (0)

دانلود برنامه ساخت تصاویر جالب و متحرک

 

 

دانلود نرم افزار Photoscape v3.6.1 Portable
در این پست وب سایت  نرم افزاری  برای دانلود رایگان شما کاربران محترم آماده کرده ایم. این نرم افزار یکی از نرم افزارهای مدیریت تصاویر در محیط ویندوز می باشد که شما با استفاده آن می توانید علاوه بر مشاهده تصاویر اقدام به ویرایش آنها نیز کنید. ابزارهای ویرایشی این نرم افزار به شما کمک می کنند تا کارهایی از قبیل تغییر سایز، تنظیم نور و رنگ، اضافه کردن متن، حذف قرمزی چشم، بریدن، حذف نویز، فیلتر، گرفتن پرینت و ... را بر روی عکس ها انجام دهید. علاوه بر این از این میتوانید برای مشاهده تصاویر موجود در کامپیوتر خود به صورت اسلایدشو استفاده کنید که جایگزینی بسیار مناسب برای نرم افزار پیش فرض نمایش عکس ویندوز به شمار میرود.


برخي از ويژگيهاي اين نرم افزار:
- قابلیت نمایش تصاویر به صورت اسلایدشو.
- امکان زوم روی عکس برای یافتن رنگ بکار رفته در آن.
- امکان چسباندن چند تصویر به یکدیگر و تبدیل آن به یک عکس.
- امکان تبدیل عکس های با فرمت RAW به JPG.
- داشتن ابزارهای متنوع ویرایش تصاویر.
- امکان ساخت یک تصویر انیمیشنی از تعدادی تصویر.
- سازگار با ویندوز های مختلف.
- و ...                                                                برای دانلود کلیک کنید

درباره ما
شروع به کار مرکز دانلود برنامه بازی نرم افزار و...
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نظر کلی شما از افغانیان دانلودها؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 118
  • کل نظرات : 8
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 772
  • آی پی امروز : 18
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 20
  • باردید دیروز : 4
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 27
  • بازدید ماه : 39
  • بازدید سال : 849
  • بازدید کلی : 48,378
  • کدهای اختصاصی
    افغانیان دانلودها

    پیج رنک

    مترجم سایت